blog fundacji internetPR.pl
w serwisie internetpr.pl
środa, 08 października 2008
Kolejna edycja Rewolucji w Komunikacji

14 października w siedzibie Agory odbędzie się VIII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Tematem najnowszego spotkania będą wyniki badania o nazwie „Never Ending Friending”, które pokazują siłę relacji oraz potencjał społeczności interaktywnych w komunikacji marketingowej.

Agencja komunikacji interaktywnej Hypermedia (Isobar), przeprowadziła na przełomie sierpnia i września 2008 roku polska edycję badania o nazwie „Never Ending Friending”. Badanie zostało zrealizowane na wybranych polskich serwisach społecznościowych przy współpracy agencji badawczych Synovate oraz Gemius SA.

Inspiracją i podstawą do polskiej edycji „Never Ending Friending”, było badanie jakie w 2007 roku sieć Isobar oraz dom mediowy Carat przeprowadziły w Stanach Zjednoczonych. Badanie o nazwie „Never Ending Friending”, dotyczyło przede wszystkim użytkowników serwisu społecznościowego MySpace, a jego celem było zrozumienie wpływu serwisów społecznościowych na codzienne życie ich użytkowników, analizy wzrostu i siły marketingowej tych serwisów oraz poznanie ich znaczenia w budowaniu marek.

Celem pierwszej, polskiej, edycji badania „Never Ending Friending” było zrozumienie, jaką rolę pełnią serwisy społecznościowe w życiu polskich internautów i w jaki sposób korzystają oni z takich stron. Wyniki naszych badań są szczególnie istotne z punktu widzenia marketera, ponieważ pokazują w jaki sposób można efektywnie wykorzystać obecność marki w serwisach społecznosciowych. Analizy posłużyć mogą do zbudowania prawdziwie przyjacielskich relacji z uczestnikami tych portali, a ostatecznie przyczynić się do stworzenia istotnych relacji z grupą docelową. Budowanie silnych i pozytywnych relacji z użytkowników z marką, wpływa na kreowanie wizerunku samego marketera. .

Na seminarium zapraszamy do Agory już we wtorek, 14 października.


Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.
W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

W VIII seminarium udział wezmą:

Agata Kusińska, Hypermedia
Krzysztof Jodłowski, Synovate
Jadwiga Przewłocka, Gemius
Jan Zając, UW
Dominik Batorski, UW
David Pullan, Isobar
Marta Adamczyk, Agora
Michał Feliksiak, CBOS
Michał Wenzel, CBOS

W trakcie prezentacji liczymy na interaktywną dyskusję uczestników z prelegentami, co umożliwi nam wzajemną wymianę poglądów.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszam do rejestracji na stronie www.rewolucjawkomunikacji.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc zastrzegamy wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii odnośnie projektu „Rewolucja w komunikacji” proszę o kontakt.

Kaja Rud Gabriela Hankus-Matuszek
Menedżer ds. Projektów PR Manager
Dział Marketingu Pionu Internet Agencja Hypermedia
Agora SA


niedziela, 07 września 2008
Rewolucja w Komunikacji - 18 września

 

W drugiej połowie września w siedzibie Agory odbędzie się VII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: „Virtual worlds, virtual communication”.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.
W ostatnich latach spotkania gromadziły zawsze przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Na najbliższe seminarium dotyczące  komunikacji w wirtualnym świecie zapraszamy do Agory już  w czwartek, 18 września.

Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona szeroko rozumianemu pojęciu komunikacji w grach i serwisach społecznościowych w internecie. W seminarium udział wezmą:

Marek Piotrowski, FF Creation
Wojciech Bącal i Michał Dyrda, Pixelate Ventures
Marek Wróbel, Neuron
Sebastian Nanasik, Cybersport.pl
Robert Stalmach, Agora SA
Adam Dyba, Afilo.pl
Michał Nowicki i Łukasz Wiśniewski, Gram.pl
Sylwester Czaplicki, NEW.CON10T
Bartłomiej Juszczyk, Adweb
Radosław Zaleski, Agora SA

W trakcie prezentacji liczymy na interaktywną dyskusję uczestników z prelegentami, co umożliwi nam wzajemną wymianę poglądów.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszam do odwiedzenia strony www.rewolucjawkomunikacji.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc zastrzegamy wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii odnośnie projektu „Rewolucji w komunikacji” proszę o kontakt.

Kaja Rud
Menedżer ds. Projektów
Dział Marketingu Pionu Internet
Agora SA

piątek, 11 lipca 2008
VI Rewolucja w Komunikacji już 24 lipca
Projekt Rewolucji w Komunikacji powraca pełną parą. Na kolejne seminarium współorganizowane przez Fundację InternetPR i Agorę zapraszamy już 24 lipca do siedziby Agory. Temat najnowszego spotkania to: „Zdjęcia i obrazy w sieci”.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.
W ostatnich latach spotkania gromadziły zawsze przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona szeroko rozumianemu pojęciu zdjęć i obrazów w internecie. W seminarium udział wezmą:
Andrzej Garapich, PBI
Piotr Wrzosiński, Softonic.com
Rafał Agnieszczak, Fotka.pl
Dorota Reykowska i Anna Choromańska, LABoratory & Co.
Tomasz Chmielewski, Photoblog.pl
Eryk Orłowski, Komitywa
Tomasz Ejtminowicz, Agora SA
Beata Żakowicz, Forrester Research
Dominik Kaznowski, Agora SA
Sebastian Łuczak, Eskadra Publica

W trakcie prezentacji liczymy na interaktywną dyskusję uczestników z prelegentami, co umożliwi nam wzajemną wymianę poglądów.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do wejścia na stronę www.rewolucjawkomunikacji.pl .

czwartek, 29 maja 2008
Kolejna Rewolucja wystartowała

Po długiej przerwie do życia powrócił wspólny projekt Gazeta.pl oraz Fundacji InternetPR - "Rewolucja w Komunikacji". Wystartowaliśmy około 30 min temu,  pierwszą prelekcję prowadzi Artur Zawadzki z Gemiusa, który opowiada o tym jak w dzisiejszym świecie on-line konsumowane są przekazy video.

Cały program konferencji dostępny jest na www.rewolucjawkomunikacji.pl

Wkrótce zdjęcia z dzisiejszej Rewolucji:)

piątek, 16 maja 2008
Rewolucja w Komunikacji powraca!

Od ostatniego spotkania "Rewolucja w Komunikacji" minęło już trochę czasu, ale mam nadzieję, że projekt nie został zupełnie zapomniany. Już za dwa tygodnie odbędzie się kolejne, już piąte spotkanie. Tym razem tematem jest "Video hits the web", czyli szeroko pojęte treści wideo w Internecie.

Spotkanie odbędzie się 29 maja w siedzibie Agory (Warszawa, ul. Czerska 8/10), od godziny 10.00.

Wśród prelegentów znajdą się:

  • Artur Zawadzki, Gemius
  • Arkadiusz Kustra, Agora
  • Andrzej Garapich, PBI
  • Dominik Kaznowski, Agora
  • Jarosław Sobolewski, IAB
  • Maciej Budzich, autor bloga Mediafun.pl
  • Sebastian Łuczak, Eskadra Publica / PSPR
  • Szymon Chodkowski, Transmisje Online Sp. z o.o.
  • Łukasz Roguski, Kreativ Sp. z o.o.
  • Marcin Męczkowski - A2 Multimedia Sp. z o.o.
Zaletą seminarium jest jednak interakcja z uczestnikami, którzy jak zawsze będą mogli wziąć udział w dyskusjach.

Liczba miejsc ograniczona. Obowiązuje potwierdzenie przybycia (zgłoszenia elektroniczne).

Zapraszamy na stronę projektu - www.rewolucjawkomunikacji.pl 

O wszystkim będziemy oczywiście informować na bieżąco :) 

 

niedziela, 09 września 2007
Największe polskie badanie blogosfery! ... już 12 września

W ramach wspólnego projektu Gazety.pl i InternetPR.pl Rewolucja w Komunikacji








zapraszamy na seminarium "Największe polskie badanie blogosfery!”

Data: 12 września 2007
Miejsce: siedziba Agory, ul. Czerska 8/10, sala konferencyjna
Czas: 10.00-15.00

WSTĘP WOLNY!


PROGRAM SEMINARIUM:
    15’ 10.00-10.15
Przywitanie gości
Dominik Kaznowski – AGORA S.A i Sebastian Łuczak - Łuczak PR
    45’ 10.15-11.00
Prezentacja wyników od strony badawczej
Po raz pierwszy zaprezentowane zostaną wyniki badania blogosfery zrealizowanego przez Gemius SA w partnerstwie z platformą blox.pl (Agora SA). Wyłania się z nich segmentacja blogerów oraz opis ich aktywności obejmującej pisanie blogów, ich czytanie i komentowanie. Blogerzy ujawnili, ile czasu poświęcają swoim blogom, czemu je piszą oraz jak sprawdzają ich popularność. Badanie sprawdziło także zależności między światem realnym a życiem blogosfery, jej wiarygodność i wartość dla użytkowników.

Artur Zawadzki (Gemius)
    45’ 11.00-11.45
Prezentacja blogera: "Influencers - power of blogs"

O blogach często myśli się w kategoriach pamiętników nastolatek lub co najwyżej stron studentów. Tymczasem okazuje się, że to mit. Osoby, piszące, komentujące czy czytające blogi do "creme de la creme" polskich użytkowników sieci. To osoby, które odgrywają kluczową rolę w kreowaniu obrazu świata jaki znamy.

Dominik Kaznowski (Blox.pl)
    15’ 11.45-12.00
Przerwa na kawę
    45’ 12.00-12.45
Prezentacja od strony socjologicznej
W naszym wystąpieniu będziemy mówić o blogach i społeczności blogerów z perspektywy psychologii społecznej i socjologii. Pokażemy w jaki sposób analiza sieci społecznych może pomóc w opisaniu i zrozumieniu procesów dziejących się w blogosferze. Analiza całości sieci hipertekstowych odnośników, którymi blogi połączone są ze sobą i z innymi stronami internetowymi, pozwala między innymi na wskazanie kluczowych nadawców i pokazanie znaczenia wzajemnego powiązania linkami.

Jan Zając (Wydział Psychologii UW)

Kamil Rakocy (Instytut Studiów Społecznych UW)

    45’ 12.45-13.30
Prezentacja wyników w kontekście public relations

Jak rozprzestrzenia się informacja poprzez blogi? Kiedy ma realną wartość dla czytających? Jak blogi mogą wpłynąć na pracę PRowca?

Sebastian Łuczak (Łuczak PR)
    45’ 13.30-14.15
Porównanie polskiej i światowej blogosfery

Czy jesteśmy w ogonie czy w awangardzie światowej? Czy korzystamy z tych samych narzędzi co świat? Czego świat może nauczyć się od nas?
Michał Wolniak (Heureka)
    45’ 14.15-15.00
Jaka jest polska blogosfera? - dyskusja z salą
poniedziałek, 20 sierpnia 2007
Rewolucja wraca do korzeni!

Kolejna "Rewolucja w Komunikacji" 12 września! I wracamy do korzeni - znów będzie o blogach, tak jak za pierwszym razem.

Będziemy jednak teraz rozmawiać nie tylo o blogach, co o blogerach :-) A warto ich poznać - ich poglądy, motywacje, przekonania - bo mają coraz większy wpływ na postawy innych ludzi, stają się często prawdziwymi liderami opinii.

Zaprezentujemy premierowe wyniki niedawno zakończonego największego do tej pory w Polsce badania blogosfery.

Seminarium jak zwykle zacznie się o godzinie 10:00. Będą tylko 4 prezentacje. Po każdej z nich planujemy dyskusję:

1. Prezentacja wyników od strony badawczej (Gemius)

2. Prezentacja od strony blogera (Blox)

3. Prezentacja od strony socjologicznej (Uniwersytet Warszawski)

4. Prezentacja od strony public relations (Fundacja internetPR)

Wkrótce więcej szczegółów, dokładne tytuły prezentacji i nazwiska prelegentów, ale już dziś rezerwujcie terminy!

12 września 2007, godzina 10.00, siedziba Agory przy Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Wstęp - jak zwykle - wolny! :-)

Będzie pewnie masa ludzi, więc warto "zarezerwować" krzesełko :-) Kto chce miejsce siedzące, niech się wpisuje niżej w komentarzach :-)

środa, 01 sierpnia 2007
Prezentacje z Rewolucji III

No to zaczynamy wieszać prezentacje z seminarium "User Generated Content czy User Generated Crap?" w ramach cyklu "Rewolucja w Komunikacji"

Wieszam te co mam - jak jakiejś nie ma, to znaczy, że jej Autor jeszcze nie przysłał! Wstyd! ;-D

Dominik Wartecki – Janmedia
Jaką wartość ma
treść blogów?

> pdf  > pps  > slideshare

Marcin Jagodziński – Blip.pl
Krótko, ale często
- mikroblogging i okolice


> pdf  > pps  > slideshare

Rafał Agnieszczak – Fotka.pl
Czy publikację zdjęć da się
ułatwić i ulepszyć?


> pdf  > pps  > slideshare


Dariusz Siedlecki – Wikipedia
Jak można zarobić na „Wiki”?


> pdf  > pps  > slideshare


Krzysztof Wierzbicki – Ceneo
Opinie o produktach
w e-sklepach
a decyzje zakupowe

> pdf  > pps  > slideshare


Kamil Dmowski – Heureka
Czy właściciel serwisu
może wpływać na jakość
User Generated Content?

> pdf  > pps  > slideshare


Dominik Kaznowski
– AGORA SA
Wpływ UGC na
decyzje konsumentów

> pdf  > pps  > slideshare

Michał Wolniak – Heureka
Czy UGC będzie
podstawowym
źródłem informacji
o produktach?


> pdf  > pps  > slideshare

Sebastian Łuczak – Łuczak PR
UGM czyli "User
Genereted Marketing"?


> pdf  > pps  > slideshare

Jeszcze z Rewolucji...
  • Coś-jakby-komentarz z bloga "Magia & Marketing Polska" magistra Jacka Kunskiego.
  • Relacja Dominika Kaznowskiego i tegoż samego autora fotki.
  • U Marcina Budzicha na blogu Mediafun
czwartek, 26 lipca 2007
Porewolucyjnie...

Dziekujemy wszystkim za uczestnictwo - zarowno na żywo w Agorze jak i śladzacym i komentującym w necie na www.TransmisjeOnline.pl!

Prezentacje będą dostepne oczywiscie - tak jak na poprzednich seminariach powiesimy je tutaj za kilka dni.

Zapraszamy do dzielenia się uwagami, opiniami i sugestami w komentarzach - trochę już ich mamy jak widac, ale zachecamy innych do dorzucenia swoich opinii. To nam pomoże robic coraz lepsze imprezy :-)

Jeśli piszecie o "Rewolucji w Komunikacji" na swoich serwisach czy blogach, to podrzucajcie linki na info@fundacja.internetpr.pl

Pierwsze relacje/komentarze:

Blog Patrycji "Shrew" Kierzkowskiej
http://www.blog.shrew.pl/2007/07/25/relacja-i-zdjecia-z-seminarium-internetprpl/

Dyskusja na Goldenlinie
http://www.goldenline.pl/forum/web-2-0/109593

 

 
1 , 2 , 3 , 4