blog fundacji internetPR.pl
w serwisie internetpr.pl
piątek, 14 listopada 2008
Studenckie warsztaty PR

Przed Robotą

Międzyuczelniane środowisko PR-owców

Studenckie warsztaty PR

Jako studenci na pewno zdajecie sobie sprawę, że wiedza teoretyczna ma ogromne znaczenie tylko wtedy, gdy poparta jest chociaż odrobiną praktyki i doświadczenia. Wierzymy głęboko, że zajęcia uniwersyteckie tę wiedzę Wam zapewnią , ale czy dowiemy się jak zdobyć cenne doświadczenie …

…. z tych rozważań powstało Międzyuczelniane Środowisko PR-owców Przed Robotą.

Naszym celem jest stworzenie studentom możliwości zbadania warsztatu PR
na konkretnych przykładach by metodą prób i błędów poznać ich Robotę jeszcze Przed Robotą ;)

Przygotowaliśmy cykl spotkań, na których będziecie mogli na własnej skórze przekonać się z jakimi problemami PR-owiec styka się na co dzień i sami spróbować je rozwiązać.

To wszystko pod okiem, zaproszonych przez wspierającą nas Fundację internetPR, gości – doświadczonych PR-owców.

Program obejmuje dwa spotkania otwarte oraz jedno finałowe dla najlepszych.

Pierwsze spotkanie poprowadzą: Marek Wróbel (Prezes Zarządu Fundacji InternetPR.pl, Neuron PR) i Paweł Soproniuk (Neuron PR)

Program:

Temat: Prosta teoria

- Czym PR na pewno nie jest

- Kryzys w PR – rodzaje kryzysów, zarządzanie sytuacją kryzysową, modele postępowania

- Praca własna: Case study – przeanalizować w grupach wybrane przykłady pod kątem różnic oraz podobieństw w przebiegu kryzysu i postępowaniu w kryzysie.

Spotkanie odbędzie się 19 listopada o godz. 18 w klubie Level (ul. Chmielna 9a)

Zgłoszenia prosimy przesyłać na maila: ludmila.sandros@internetpr.pl

Jeśli macie ochotę na poważnie pobawić się w PR, zobaczyć jak to naprawdę wygląda,

a przede wszystkim poszerzyć wiedzę ponad program studiów

zapraszamy serdecznie

Zespół Międzyuczelnianego środowiska PR-owców

Przed Robotą

piątek, 17 października 2008
Zapowiedź spotkania "Inwestowanie w sztukę - moda czy konieczność" w ramach cyklu "Rewolucja w finansach"

W dniu, kiedy media rozpisywały się o upadku jednego z największych banków inwestycyjnych na świecie, w Londynie odbywała się pierwsza z 3 sesji aukcji dzieł współczesnego artysty-skandalisty - Damiena Hirsta. Jeden z największych na świecie domów aukcyjnych, Sotheby’s, poświecił mu ekskluzywną aukcję, z której sprzedaż przerosła oczekiwania i była wyższa od przedaukcyjnych estymacji. Sytuacja ta skłania do zastanowienia się nad inwestowaniem, szczególnie inwestowaniem w sztukę.

W związku z rosnącym w Polsce zainteresowaniem tematem inwestowania w sztukę, 22 października br. odbędzie się spotkanie "Inwestowanie w sztukę – moda czy konieczność". O swoich doświadczeniach i przemyśleniach będą rozmawiać eksperci, którzy zawodowo i z pasji zajmują się tematem szeroko pojętej sztuki i inwestowania w nią.

Aby uczestnicy spotkania mieli pełny obraz rynku i ścierających się na nim poglądów, do dyskusji zaproszeni zostali zarówno przedstawiciele domu aukcyjnego DESA Unicum, firm doradzających przy inwestowaniu w sztukę: Wealth Solutions, Noble Concierge i BRE Private Banking & Wealth Management, jak i dziennikarze, którym ten temat jest bliski.

Eksperci z Galerii 65, która specjalizuje się w fotografii kolekcjonerskiej, opowiedzą o specyfice tego środka przekazu i o tym, kiedy odbitka kolekcjonerska powinna być traktowana na równi z innymi dziedzinami sztuki.

Zaprezentowany zostanie też Kompas Sztuki, czyli ranking polskich artystów współczesnych, który powstał w oparciu o współpracę z 79 galeriami komercyjnymi i niekomercyjnymi w Polsce.

Gościem specjalnym spotkania będzie Krzysztof Musiał - biznesmen i jeden z największych kolekcjonerów sztuki w Polsce.

Spotkanie odbędzie się 22 października, początek o godz. 10.00, w siedzibie Agory, ul. Czerska 8/10. Kontynuacją części formalnej będzie wieczorne spotkanie w warszawskim klubie Level, które rozpocznie się o godz. 19.00. Organizatorami spotkania są: Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie odbywa się pod patronatem Fundacji InternetPR, przy współpracy z agencją Public Relations – FineArt Communications.


Dodatkowych informacji udzielają:

Magdalena Żuk

FineArt Communications
e-mail: mzuk@fineart-com.pl

tel.: 22 897 31 88

kom.: 0608 36 29 96

Michał Macierzyński

Analityk Bankier.pl

e-mail: m.macierzynski@firma.bankier.pl

tel.: 0 503 003 386

poniedziałek, 24 września 2007
Nowa osoba w Fundacji!

Od lutego prowadzeniem biura Fundacji InternetPR.pl i wszystkimi papierkowymi sprawami z nią związanymi zajmowała się Ola. Teraz Ola nas opuszcza i na rok wyjeżdża na studia do USA, ale do grudnia będzie zajmowała się organizacją fundacyjnych imprez.

Teraz ja będę zajmowała się pracą Fundacji. Mam na imię Karolina, studiuję na IV roku polonistyki na UW i mam nadzieję, ze równie dobrze jak moja poprzedniczka poradzę sobie z prowadzeniem Fundacji :)

Oli bardzo dziękujemy za pracę i pomoc i trzymamy kciuki za powodzenie jej amerykańskiej przygody! :)

wtorek, 07 sierpnia 2007
Eliza Misiecka wiceprezesem Fundacji InternetPR.pl

    

Eliza Misiecka - założycielka i szef agencji GENESIS PR - objęła stanowisko wiceprezesa Fundacji InternetPR.pl i tym samym dołączyła do grupy osób szczególnie zaangażowanych w rozwój społeczności serwisu i listy dyskusyjnej dla polskih PRowców www.internetpr.pl.

  

Eliza Misiecka ma 13-letnie doświadczenie w branży PR. W latach 1999-2006 dyrektor działu korporacyjno-finansowego, a następnie dyrektor strategiczny w agencji Rowland Communications. Wcześniej przez 5 lat gromadziła doświadczenie w agencji PR profile. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Prowadziła ponad 70 długoterminowych kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Wykłada na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, a także podczas seminariów nt. public relations organizowanych przez Institute for International Research. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW. W 2005 roku rozpoczęła studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wolny czas spędza aktywnie: nurkuje, jeździ konno i na snowboardzie, uprawia wspinaczkę i windsurfing.

 

Szymon Midera Fundatorem Honorowym Rady Fundacji InternetPR.pl

Pod koniec czerwca br Szymon Midera został Fundatorem Honorowym Rady Fundacji InternetPR.pl. Jest jednym z inicjatorów Forum Komunikacji Finansowej, które działa właśnie w ramach Fundacji.

Szymon Midera jest obecnie Dyrektorem Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku. Od początku 2005 roku pracował na stanowisku Wicedyrektora Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku SA i odpowiadał za PR i działania reklamowe BRE Banku. Wcześniej był rzecznikiem prasowym oraz szefem Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką w mBanku. Pracował także jako doradca Prezesa Zarządu ds. komunikacji w Banku Częstochowa. Zaczynał jako dziennikarz muzyczny Radia Łódź, a następnie w latach był szefem muzycznym Radia Kiks.

Ukończył Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Studiował także Etnologię na Wydziale Filozoficzno-Historycznym tej samej uczelni. Jest studentem Executive MBA Program w PAM Center na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zorganizowanego przy współpracy z Towson University oraz Robert H. Smith School of Business.

W mBanku odpowiada m. in. za marketing, PR, portal mBanku oraz aktywność reklamową w Internecie.

 

11:01, michal.macierzynski , fundacja internetPR.pl
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 26 kwietnia 2007
Dzień InternetPR.pl na Kongresie PR w Rzeszowie

Jak co roku internetPR.pl przygotował jeden dzien na rzeszowskim Kongresie PR.

Kto nie mógł dotrzeć do Rzeszowa, może na żywo posłuchać i poogladać (nie na żywo :-)

środa, 25 kwietnia 2007
Wystartowało Forum Komunikacji Finansowej
Po ponad rocznych pracach (a wszystko wydawało się takie proste) wystartowało Forum Komunikacji Finansowej – FKF.pl! Obecnie to nasz jeden ze sztandarowych projektów – mam nadzieję, że będzie się szybko rozwijał i stanie się kamieniem milowym w komunikacji instytucji finansowych z rynkiem. Projekt nie powstałby bez poparcia i pomocy samych banków – zebranie i podanie do publicznej wiadomości takiej ilości danych budzi uznanie!
Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości FKF będzie agregowało dane również z innych segmentów rynki finansowego.

A co to jest to Forum Komunikacji Finansowej? Najłatwiej zobaczyć od razu na stronie www.fkf.pl

A przy okazji inauguracyjna informacja prasowa: http://internetpr.netpr.pl/notatka_76337.html
16:13, michal.macierzynski , fundacja internetPR.pl
Link Dodaj komentarz »
środa, 21 lutego 2007
Na gorąco z Impactora

Właśnie Adam Łaszyn (Alert Media) opowiada - jak zwykle w dobrej formie! - o wykorzystaniu internetu w komunikacji kryzysowej. Ciekawe doświadczenia i wnioski, choć oczywiście nad niektórymi warto dyskutować, bo każdy ma nieco inne spojrzenie. Szkoda tylko, że Adam od razu zapowiedział, że nie podzieli się swoją prezentacją, co z konieczności zmusiło nas do notowania :-)) A szkoda, bo prezentacja bogato ilustrowana jest kejsami, które warto by było zanalizować sobie na spokojnie w wolnej chwili...

Wcześniej Dominik Wartecki (Centra SA) przedstawił interesujący przykład zaprzęgnięcia internetu do budowy mini-społeczności wokół tak "nie sexy" produktu, jak... akumulator. Opowieść o serwisie http://www.akumulator.pl/ była tym bardziej inspirująca, że w gruncie rzeczy użyto bardzo prostych, banalnych wręcz narzędzi. A niezłe efekty udowadniają, że to naprawde działa!

Natomiast tworzenie społecznosci w wersji mega-liczebnej mogliśmy prześledzić na przykładzie Mojej Generacji Gadu Gadu. Karolina Kraus - menadżer tego projektu - pokazała nam nie tylko mechanizmy wykorzystane do wzmacniania zaangażowania i lojalności uzytkowników tego portalu, ale także przeprowadziła interesujacy przegląd innych sposobów i narzędzi - zastosowanych z sukcesem w innych polskich i zachodznich serwisach społecznosciowych.

Prezentacja z Impactora

Do pobrania :-)

Dyskutujemy na Impactorach

Bardzo ciekawie rozwinęła się (choć na początku miałem obawy... :-) dyskusja "Komunikacja w cyberprzestrzeni", która otworzyła Dzień Specjalny - zorganizowany przez ZFPR przy skromnej pomocy fundacji internetPR.pl - na kongresie Impactor 2007.

Wymiana zdań kilka razy już doprowadziła nas do starć na argumenty a parę stwierdzeń i opinii, które padły wartych jest zastanowanienia - na spokojnie, później - i kontynuowania dyskusji. Wielka w sukcesie dyskusji zasługa Norberta Kilena (On Board), który "ustawił się" w roli siecio-sceptyka i umiejętnie szczuje nas - siecio-entuzjastów! :-)

Więcej napiszemy może pod koniec dnia, bo za chwilę mamy naszą prezentację o "Media Relations 2.0"...

Update: Owszem, napisaliśmy :-)

 
1 , 2