blog fundacji internetPR.pl
w serwisie internetpr.pl
piątek, 24 października 2008
Kolejny PoRanek z PRem już 6 listopada

 

6 listopada odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu - "PoRanek z PRem".

Gościem najbliższego spotkania będzie Adam Łaszyn - Prezes ALERT MEDIA Communications oraz Prezes Eskadra Publica. Wykładowca zagadnień PR m.in. na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, polskiej edycji London School of PR i innych.

Tematem listopadowego PoRanka będzie: "Agencje PR od kuchni" - czyli to, co najbardziej interesuje młodych adeptów PR.

Spotkanie odbędzie się 6 listopada o godzinie 10.00 w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 – wejście od ul. Czerniakowskiej. Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu proszę o przysyłanie zgłoszeń na adres ludmila.sandros@internetpr.pl

„Poranki” skierowane są do początkujących PRowców, studentów, stażystów i praktykantów.
Celem projektu jest przygotowanie młodych ludzi do przyszłej pracy w branży PR. Uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zasadami PR, a także ich zastosowaniem w praktyce. Te spotkania to nie kolejne sztywne i oderwane od rzeczywistości wykłady, ale praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

10:40, ludmila.sandros
Link Dodaj komentarz »
PoRobocie z PSPR - 29 października

Mazowiecki Oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zaprasza na kolejne spotkanie w ramach projektu PoRobocie, organizowane we współpracy z Fundacją Internet PR , które odbędzie się 29 października.

Tym razem tematem spotkania będzie:

 

Taniec z bykiem, czyli jak wyglądał proces wejścia ComPress na NewConnect.

 

Łukasz Malczewski, Client Service Director agencji ComPress opowie o:

  • procesie przygotowania spółki do procesu upublicznienia walorów
  • siedmiu krokach na parkiet
  • PR dla agencji PR
  • korzyściach i zagrożeniach wynikających z obecności na NewConnect
  • co dalej robić gdy agencja jest już na giełdzie

Na spotkanie zapraszamy 29 października br. o godz. 19, tradycyjnie do Klubu Level przy ul. Chmielnej.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o zapisanie się na stronie: http://www.porobocie.pl/formularz_spotkan/

piątek, 17 października 2008
Zapowiedź spotkania "Inwestowanie w sztukę - moda czy konieczność" w ramach cyklu "Rewolucja w finansach"

W dniu, kiedy media rozpisywały się o upadku jednego z największych banków inwestycyjnych na świecie, w Londynie odbywała się pierwsza z 3 sesji aukcji dzieł współczesnego artysty-skandalisty - Damiena Hirsta. Jeden z największych na świecie domów aukcyjnych, Sotheby’s, poświecił mu ekskluzywną aukcję, z której sprzedaż przerosła oczekiwania i była wyższa od przedaukcyjnych estymacji. Sytuacja ta skłania do zastanowienia się nad inwestowaniem, szczególnie inwestowaniem w sztukę.

W związku z rosnącym w Polsce zainteresowaniem tematem inwestowania w sztukę, 22 października br. odbędzie się spotkanie "Inwestowanie w sztukę – moda czy konieczność". O swoich doświadczeniach i przemyśleniach będą rozmawiać eksperci, którzy zawodowo i z pasji zajmują się tematem szeroko pojętej sztuki i inwestowania w nią.

Aby uczestnicy spotkania mieli pełny obraz rynku i ścierających się na nim poglądów, do dyskusji zaproszeni zostali zarówno przedstawiciele domu aukcyjnego DESA Unicum, firm doradzających przy inwestowaniu w sztukę: Wealth Solutions, Noble Concierge i BRE Private Banking & Wealth Management, jak i dziennikarze, którym ten temat jest bliski.

Eksperci z Galerii 65, która specjalizuje się w fotografii kolekcjonerskiej, opowiedzą o specyfice tego środka przekazu i o tym, kiedy odbitka kolekcjonerska powinna być traktowana na równi z innymi dziedzinami sztuki.

Zaprezentowany zostanie też Kompas Sztuki, czyli ranking polskich artystów współczesnych, który powstał w oparciu o współpracę z 79 galeriami komercyjnymi i niekomercyjnymi w Polsce.

Gościem specjalnym spotkania będzie Krzysztof Musiał - biznesmen i jeden z największych kolekcjonerów sztuki w Polsce.

Spotkanie odbędzie się 22 października, początek o godz. 10.00, w siedzibie Agory, ul. Czerska 8/10. Kontynuacją części formalnej będzie wieczorne spotkanie w warszawskim klubie Level, które rozpocznie się o godz. 19.00. Organizatorami spotkania są: Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie odbywa się pod patronatem Fundacji InternetPR, przy współpracy z agencją Public Relations – FineArt Communications.


Dodatkowych informacji udzielają:

Magdalena Żuk

FineArt Communications
e-mail: mzuk@fineart-com.pl

tel.: 22 897 31 88

kom.: 0608 36 29 96

Michał Macierzyński

Analityk Bankier.pl

e-mail: m.macierzynski@firma.bankier.pl

tel.: 0 503 003 386

środa, 08 października 2008
Kolejna edycja Rewolucji w Komunikacji

14 października w siedzibie Agory odbędzie się VIII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Tematem najnowszego spotkania będą wyniki badania o nazwie „Never Ending Friending”, które pokazują siłę relacji oraz potencjał społeczności interaktywnych w komunikacji marketingowej.

Agencja komunikacji interaktywnej Hypermedia (Isobar), przeprowadziła na przełomie sierpnia i września 2008 roku polska edycję badania o nazwie „Never Ending Friending”. Badanie zostało zrealizowane na wybranych polskich serwisach społecznościowych przy współpracy agencji badawczych Synovate oraz Gemius SA.

Inspiracją i podstawą do polskiej edycji „Never Ending Friending”, było badanie jakie w 2007 roku sieć Isobar oraz dom mediowy Carat przeprowadziły w Stanach Zjednoczonych. Badanie o nazwie „Never Ending Friending”, dotyczyło przede wszystkim użytkowników serwisu społecznościowego MySpace, a jego celem było zrozumienie wpływu serwisów społecznościowych na codzienne życie ich użytkowników, analizy wzrostu i siły marketingowej tych serwisów oraz poznanie ich znaczenia w budowaniu marek.

Celem pierwszej, polskiej, edycji badania „Never Ending Friending” było zrozumienie, jaką rolę pełnią serwisy społecznościowe w życiu polskich internautów i w jaki sposób korzystają oni z takich stron. Wyniki naszych badań są szczególnie istotne z punktu widzenia marketera, ponieważ pokazują w jaki sposób można efektywnie wykorzystać obecność marki w serwisach społecznosciowych. Analizy posłużyć mogą do zbudowania prawdziwie przyjacielskich relacji z uczestnikami tych portali, a ostatecznie przyczynić się do stworzenia istotnych relacji z grupą docelową. Budowanie silnych i pozytywnych relacji z użytkowników z marką, wpływa na kreowanie wizerunku samego marketera. .

Na seminarium zapraszamy do Agory już we wtorek, 14 października.


Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.
W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

W VIII seminarium udział wezmą:

Agata Kusińska, Hypermedia
Krzysztof Jodłowski, Synovate
Jadwiga Przewłocka, Gemius
Jan Zając, UW
Dominik Batorski, UW
David Pullan, Isobar
Marta Adamczyk, Agora
Michał Feliksiak, CBOS
Michał Wenzel, CBOS

W trakcie prezentacji liczymy na interaktywną dyskusję uczestników z prelegentami, co umożliwi nam wzajemną wymianę poglądów.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszam do rejestracji na stronie www.rewolucjawkomunikacji.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc zastrzegamy wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii odnośnie projektu „Rewolucja w komunikacji” proszę o kontakt.

Kaja Rud Gabriela Hankus-Matuszek
Menedżer ds. Projektów PR Manager
Dział Marketingu Pionu Internet Agencja Hypermedia
Agora SA