blog fundacji internetPR.pl
w serwisie internetpr.pl
wtorek, 31 lipca 2007
Droga do Levela

Żeby było łatwiej trafić...

 

czwartek, 26 lipca 2007
Porewolucyjnie...

Dziekujemy wszystkim za uczestnictwo - zarowno na żywo w Agorze jak i śladzacym i komentującym w necie na www.TransmisjeOnline.pl!

Prezentacje będą dostepne oczywiscie - tak jak na poprzednich seminariach powiesimy je tutaj za kilka dni.

Zapraszamy do dzielenia się uwagami, opiniami i sugestami w komentarzach - trochę już ich mamy jak widac, ale zachecamy innych do dorzucenia swoich opinii. To nam pomoże robic coraz lepsze imprezy :-)

Jeśli piszecie o "Rewolucji w Komunikacji" na swoich serwisach czy blogach, to podrzucajcie linki na info@fundacja.internetpr.pl

Pierwsze relacje/komentarze:

Blog Patrycji "Shrew" Kierzkowskiej
http://www.blog.shrew.pl/2007/07/25/relacja-i-zdjecia-z-seminarium-internetprpl/

Dyskusja na Goldenlinie
http://www.goldenline.pl/forum/web-2-0/109593

 

środa, 25 lipca 2007
Fota z Rewolucji

Sala pełna! (na załączonym obrazku)

Tranmisja on-line też "pełna" - koło 30 osób :-)

BTW: Bardzo ciekawie wypada interakcja na czacie z ogladajacymi w necie. Bedziemy rozwijac ten element na kolejnych imprezach...

 updejt: ludzi ogladajacych na www.transmisjeonline.pl juz dobrze ponad setka! :-) Na sali koło 200.

Gdzie to leci?!

Ano tutaj:

Klikasz w ten śliczny przycisk i już sobie oglądasz/słuchasz transmisji z seminarium "User Generated Content czy User Generated Crap?" odbywającego się w ramach cyklu "Rewolucja w Komunikacji"!

poniedziałek, 23 lipca 2007
Musisz tam być!

1 sierpnia 2007 o 19.00 w klubie Level (ul. Chmielna 9A) w Warszawie inaugurujemy spotkania w cyklu „Środy w Levelu”, który jest częscia projektu "Po Robocie".

Gościem Specjalnym na pierwszym spotkaniu będzie Kuba Antoszewski, PR menager MillwardBrown SMG/KRC, bardzo znana postać w branży PR. Kuba opowie o swojej pasji - o muzyce, a zwłaszcza o jazzie. Opowie o jazzie, a nawet o... PR w jazzie. Kuba także zagra na żywo (!) mały recital, a potem uraczy nas setem DJskim we własnym wykonaniu! Naoprawdę warto tego doświadczyć! :-)

Ponieważ jest to impreza zamknięta, trzeba KONIECZNIE potwierdzić udział mailem na adres level@internetpr.pl

Do zobaczenia w Levelu!

W każdą środę Po Robocie!

Spotkajmy się "Po Robocie"!

Po Robocie” to nowy projekt fundacji InternetPR.pl – integrujący branżę public relations, specjalistów pracujących w korporacjach, firmach, urzędach państwowych i agencjach PR.

Po Robocie” to spotkania w luźniej atmosferze, sprzyjającej rozmowom i nawiązywaniu znajomości. Nie będą to kolejne imprezy szkoleniowe czy samokształceniowe, na których omawia się techniki i narzędzia PR czy analizuje case studies - jakie organizuje już Fundacja InternetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations czy Związek Firm Public Relations. „Po Robocie” to inna formuła – trochę „business mixer” i okazja do niezobowiązujących rozmów branżowych, możliwość nawiązywania kontaktów, ale także czas relaksu i zabawy w przyjemnej, ekskluzywnej atmosferze.

„Środy w Levelu” to pierwszy cykl spotkań w ramach projektu „Po Robocie” realizowany we współpracy ze znakomitym warszawskim klubem Level przy ul. Chmielnej. Warszawscy PRowcy będą się tam mogli spotykać w każdą środę na zamkniętych, tylko dla nich przeznaczonych imprezach w zarezerwowanej części klubu. Raz w miesiącu – w trzecią środę miesiąca – spotkania będą miały dodatkową atrakcję. Nasz Gość – za każdym razem inny PRowiec – będzie opowiadał o swoim hobby czy nietypowej pasji, której się oddaje. O tym, co robi właśnie „po robocie”. W ten sposób specjaliści PR będą się poznawać w nowej, bardziej prywatnej roli, nawiązywać znajomości, integrować ze sobą.

Po Robocie” i „Środy w Levelu” to nie tylko cotygodniowe spotkania. To także serwis internetowy www.porobocie.internetpr.pl z zapowiedziami imprez, foto-galerią, mailowym przypomnieniem o najbliższych spotkaniach itd. To również nowy drink, którego pozostająca tajemnicą receptura nie jest przypadkowa – wynika z badań preferencji PRowców i PRówek przeprowadzonych specjalnie w tym celu przez InternetPR.pl. Projekt ten to również specjalna wspólna karta klubowa fundacji InternetPR.pl i klubu Level gwarantująca liczne przywileje – zniżki, pierwszeństwo w rezerwacji stolika itd. Bo oczywiście klub Level zaprasza PRowców także w pozostałe dni tygodnia oprócz śród, oferując im preferencyjne warunki. W przyszłości „Po Robocie” z pewnością nie ograniczy się wyłącznie do „Śród w Levelu” – będziemy organizować także kolejne spotkania, o innym charakterze, w kolejnych miastach itd.

Transmisja z Rewolucji

Środowe seminarium w ramach "Rewolucji w Komunikacji" będzie transmitowane on-line. Dzieki serwisowi TransmisjeOnline.pl każdy, kto nie dotrze osobiście, będzie mógł śledzić wszystkie wystąpienia na żywo pod adresem www.transmisjeonline.pl/rewolucjawkomunikacji 

poniedziałek, 16 lipca 2007
Rewolucja w Komunikacji: Seminarium "User Generated Content czy User Generated Crap?"

"User Generated Content czy User Generated Crap?" 

Seminarium w ramach projektu Gazety.pl i InternetPR.pl

Miejsce: siedziba Agory, ul. Czerska 8/10, sala konferencyjna
Data: 25 lipca 2007, środa                      Czas: 10.00-17.15
  

WSTĘP WOLNY!


15' 10.00-10.15 


Przywitanie


25' 10.15-10.40


Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów?

Dominik Wartecki – Janmedia


15' 10.40-10.55


Kontent "blogowy": Krótko, ale często - mikroblogging i okolice

Marcin Jagodziński – Blip.pl


25' 10.55-11.20


Kontent "foto": Czy publikację zdjęć da się jeszcze ułatwić i ulepszyć?

Rafał Agnieszczak – Fotka.pl


15' 11.20-11.45


Kontent „wiedza”: Jak można zarobić na „Wiki”?

Dariiusz Siedlecki – Wikipedia

15' 11.45-12.00
Kontent „wiedza”: Opinie o produktach w e-sklepach a decyzje zakupowe
 

Krzysztof Wierzbicki – Ceneo


15' 12.00-12.15


przerwa na kawę


25' 12.15-12.40


Czy właściciel serwisu może wpływać na jakość User Generated Content?

Kamil Dmowski – Heureka


60' 12.40-13.40 


UGC w Polsce - dyskusja z salą

Czy 95% UGC to Crap? Jaka powinna być prawdziwa definicja dobrego/wartościowego UGC? Przez kogo w Polsce jest tworzony dobry UGC? 


50' 13.40-14.30


przerwa na obiad


30' 14.30-15.00 


Wpływ UGC na decyzje konsumentów

Dominik Kaznowski – AGORA SA


30' 15.00-15.30 


Czy UGC będzie w przyszłości podstawowym źródłem informacji o produktach?

 

Michał Wolniak – Heureka


15' 15.30-15.45 


przerwa na kawę


30' 15.45-16.15 


UGM czyli "User Genereted Marketing"?
 Sebastian Łuczak – Łuczak PR


60' 16.15-17.15 


Wykorzystanie UGC w marketingu i PR - dyskusja z salą
 

Jak dbać o dobre opinie klientów? Co PRowcy mogą odnaleźc w serwisie UGC? Czy reklama autorstaw internautów może byc lepsza niż dzieło agencji?

Program (nieco szerszy) w pliku doc lub pdf